Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Precieze benodigdheden Lucht

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Tech-Talk Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Precieze benodigdheden Lucht
Auteur Bericht
hOund
Rookie

Bericht Precieze benodigdheden Lucht Reageer met quote
Ik heb een tippmann custom pro (misschien een beetje bizar om met lucht te willen schieten) maar ik wil het omdat ik de vullingen zo duur vind voor CO2 + de nadelen van CO2 (bevriezen enzo...)

Nu is mijn vraag, welke onderdelen moet ik in de custom zetten om op lucht te kunnen schieten? Zoals ik het begrepen heb hoef ik alleen een LP kit van tippmann (ik wil het er in kunnen zetten en schieten, zonder heel veel te hoeven knutselen...) erin te zetten en een HPA luchtfles te kopen... Klopt dit of heb ik nog meer nodig???

Greetz
Do Aug 31, 2006 2:57 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RebL
Red Ribbon Army

Bericht Re: Precieze benodigdheden Lucht Reageer met quote
hOund schreef:
Ik heb een tippmann custom pro (misschien een beetje bizar om met lucht te willen schieten) maar ik wil het omdat ik de vullingen zo duur vind voor CO2 + de nadelen van CO2 (bevriezen enzo...)

Nu is mijn vraag, welke onderdelen moet ik in de custom zetten om op lucht te kunnen schieten? Zoals ik het begrepen heb hoef ik alleen een LP kit van tippmann (ik wil het er in kunnen zetten en schieten, zonder heel veel te hoeven knutselen...) erin te zetten en een HPA luchtfles te kopen... Klopt dit of heb ik nog meer nodig???

Greetz

Dat je een LP kitje nodig hebt om op HPA te kunnen schieten is de grootste stierenpoep die ik vandaag heb gehoord,
het kan wel,
maar qua prijs loont het niet.
Je kick word ietsje minder en hij word een klein beetje zuiniger en stiller, maar das te verwaarlozen.

Het enige wat jij nodig hebt is een HPA fles met een HP output. (850 psi)

Vr Sep 01, 2006 5:04 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Tech-Talk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: