Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index
RegistreerZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
Paintball team

Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Team Talk Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Paintball team
Auteur Bericht
Helnic
Pro

Bericht Paintball team Reageer met quote
Wat ik me eigenlijk afvroeg is waarom er zo weinig teams zijn en dat het voornamelijk "vrienden" zijn. Ik las bij pca dat ze "pca soldiers" hebben en hier de mensen een soort van opleiden. Is dit een serieus iets of moet je het met een korreltje zout nemen. Ik vind het idee goed, maar vind het jammer dat er niet zoveel anderen zijn. Wat voor mij nog onduidelijk is wat de "Wood wacko's" nou precies zijn. Worden er ook wel is wedstrijden georganiseerd van paintball club tegen paintball club, bijvoorbeeld Gladiator tegen PCA of zoiets. Misschien klinkt het allemaal stom wat ik vraag maar ik roep het ieder geval. Ben benieuwd naar de reacties.
Vr Jul 14, 2006 9:09 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik
Spam Koning

Bericht Reageer met quote
Ik kan alleen even over de Wood Wacko's praten daar het hele PCA gebeuren bij onbekend is. Ik zal morgen even --IP-- vragen hoe dat precies zit.

De Wood Wacko's zijn het "huis"team van Gladiator Sports. Dit zijn geselecteerde fanatieke paintballers die al jaren bij Gladiator op de instuif paintballen. Aangezien het steeds drukker werd op de instuif (gemiddeld hebben we rond de 100 man rondlopen) wilde we voor de bezoekers ook een aanspreekpunt hebben in het veld zelf (los van de Marshals). Hierdoor hebben we de Wood Wacko's opgericht.

De wood wacko's spelen op dit moment (nog) geen tournooien etc (De Woodcup natuurlijk wel). maar dit zal zeker wel gaan gebeuren. We zijn echter pas sinds begin dit jaar opgericht dus dat moet nog even een aanloop hebben.

In het kort: we helpen de mensen van het park bij de open dagen, zijn aanspreekpunt en zien erop toe dat er geen "gekke" dingen gebeuren in het veld (vals spel, te hoge fps etc.). De marshals zijn echter eindverantwoordelijk voor de games. Wij staan ze hierin alleen maar bij.

Binnenkort kan je meer van de Wood Wacko's bekijken op www.woodwackos.nl maar daar zijn we dus nog mee bezig.
Vr Jul 14, 2006 9:55 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Helnic
Pro

Dat is nou een antwoord waar ik wat aan heb, duidelijk en helder. Kan je je aansluiten bij de Wood Wacko's of heb je hier een try out voor nodig?? Ik wil beginnen met paintballen maar een beetje begeleiding kan ik wel gebruiken (hoor ik trouwens wel vaker, hahaha). Ik kan me ook voorstellen dat er meer beginners zijn die dit nodig hebben. Als er ongeveer 100 man op een instuif komen dan kan ik me voorstellen dat je een beetje ondersneeuwt in de drukte. Als voorbeeld neem ik mezelf, ik kom alleen (geen vrienden die willen paintballen) en dan kan ik wel wat advies gebruiken, maar dit heb ik natuurlijk ook zelf in de hand, vragen staat vrij. Waar het mij dus eigenlijk om gaat is dat je met een vast "team" traint. Vind de naam Wood Wacko's wel orgineel.
Za Jul 15, 2006 11:28 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik
Spam Koning

Je kan je niet aansluiten bij de Wood Wacko's, op de open dagen kan je ze natuurlijk altijd aanspreken en ze nemen altijd de tijd voor je.

Op elke open dag zijn er wel meer dan 100 man maar we hebben het sinds dit jaar iets aangepast. Van 11.00 tot 14.00 spelen de beginners (vaak met huurwapens) tegen elkaar en de ervaren spelers spelen dan ook tegen elkaar. Als beginner krijg je eerst een uitgebreide briefing en daarin zal alles netjes uitgelegd worden.

Van 14.00 tot 17.00 spelen we dan allemaal tegen elkaar en door elkaar. Dit is leuk omdat je je dan ook kan optrekken aan de ervaren spelers.

Op elke open dag zal je vaak dezelfde mensen tegen komen (de ervaren spelers), die altijd openstaan voor vragen etc. Geneer je zeker niet, iedereen is zo begonnen (ik ook) en mij heeft ook iedereen geholpen. Er zijn altijd aardig wat mensen die in hun eentje komen, je staat dus zeker niet alleen.

Ik heb trouwens net een nieuwe sectie aangemaakt waarin je kan aangeven of je een team zoekt of dat je als speler jezelf graag wilt aansluiten bij een team. Misschien kan je het daarin aangeven. Er zijn vast meer mensen die dit graag willen. Kan je meteen mee doen aan de Woodcup die dit najaar is Smile
Za Jul 15, 2006 11:58 am Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Helnic
Pro

Duidelijk en dacht al zoiets. Ik ben benieuwd hoe men reageert, we zullen zien. Het is ook goed om te horen dat er een boel mensen alleen komen, scheelt weer. Ik zal er zeker zijn op de instuif deze maand. Very Happy
Za Jul 15, 2006 12:53 pm Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:    
Plaats reactie    Paintball :: Gladiatorforum.nl forum index » Team Talk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: